تبلیغات و بازاریابی در فرانسه
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در فرانسه

 

مشخصات مصرف کننده
جمعیت فرانسه در حال پیر شدن است ، میانگین سنی آنها در سال 2018 در حدود 8/42 سال در مقابل 41.3 سال در سال 2008 است. نیمی از جمعیت بین 20 تا 59 سال سن دارند ، در حالی که 24.1 درصد زیر 20 سال و 25.9 درصد بالای 60 سال سن دارند. خانوارهای فرانسوی بیشتر و بیشتر هستند و کوچک هستند ، به طور متوسط ​​از 2.2 نفر تشکیل شده است. بیش از یک سوم خانوارها از یک نفر تشکیل شده اند ، یک سوم از 2 نفر و کمتر از یک سوم از 3 نفر یا بیشتر. جمعیت فرانسه 48.4٪ مرد و 51.6٪ زن دارند. 80٪ از جمعیت در مناطق شهری به ویژه در منطقه Ile de France (پاریس و حومه آن) متمرکز شده اند. سطح تحصیلات و تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه زیاد است و همچنان در حال افزایش است. کارمندان دفاتر نماینده 27.2 درصد از نیروی کار را تشکیل می دهند. مشاغل مدیریت میانه (مواضع واسطه بین مدیران و کارگران) 25.7٪ از جمعیت فعال را تشکیل می دهند ، در حالی که کارگران سطح پایین 21٪ و مدیران 18٪ را تشکیل می دهند. بقیه نیروی کار متشکل از تجار و کارآفرینان (6.5٪) و کشاورزان (1.6٪) است. با خرید PowerIn فرانسه ، تولید ناخالص داخلی سرانه از سال 2009 رو به افزایش بوده و در سال 2017 به 37000 یورو PPP در سال 2017 رسیده است (تقریباً 42850 دلار PPP). متوسط ​​حقوق سالانه یک فرد فرانسوی 33048 یورو است در حالی که درآمد شخصی یکبار مصرف 16668 یورو است. پیش بینی می شود قدرت خرید در سال 2018 (پس از رشد 1٪ در سال 2017) در سال 2018 (0.6٪) افزایش یابد. در سال 2018 ، مصرف خانگی پایدار است. با این حال ، نابرابری درآمدی وجود دارد (شاخص جینی 0.288 ، 1 نشانگر بالاترین سطح نابرابری است). طبق گزارش اینیس ، متوسط ​​حقوق مردان به طور متوسط ​​19٪ بیشتر از زنان است. سالمندان دارای بالاترین سطح متوسط ​​زندگی هستند ، در حالی که جوانان دارای پایین ترین سطح زندگی هستند. افراد شاغل بالاترین سطح زندگی را دارند و به دنبال آن کارمندان و مستمری بگیران به سر می برند. کودکان زیر 18 سال و زیر جمعیت غیرفعال ، یعنی دانش آموزان و بیکار ، زیر میانگین هستند.

رفتار مصرف کننده
جمعیت فرانسه از میزان مصرف انبوه زیاد و متنوع برخوردار است (به عنوان میانگین متوسط ​​مصرف بسیار بالا تعریف می شود که به موجب آن بیشتر مردم مقدار زیادی کالاها و خدمات غیر از برآورده شدن نیازهای اساسی مصرف می کنند). بیشتر فرانسوی ها معتقدند که مصرف مترادف با لذت است. بنابراین سفر ، رستوران ها ، ورزش ها ، فرهنگ و محصولات و خدمات تفریحی برای اکثر مصرف کنندگان فرانسوی بسیار مهم است. بیشتر مصرف کنندگان از خرده فروشان انبوه و شرکتهای بزرگ خریداری می کنند. متوسط ​​خرید در مناطق شهری در حال کاهش است اما با تعداد بازدید بیشتر از چندین مغازه جبران می شود. با این حال ، اعتماد مصرف کنندگان در خرده فروشان و شرکتهای بزرگ دو برابر کمتر از اعتماد به مغازه های کوچک و صنعتگران است (40٪ در مقابل 80٪). مردم فرانسه با فروش آنلاین ، تجارت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی (استفاده از تلفن هوشمند) به طور فزاینده ای جذب می شوند. این عمل همچنین در مورد خرید محصولات مصرفی (در درجه اول مواد غذایی) از طریق توسعه خدمات درایو و تحویل منازل در شهرهای بزرگ اعمال می شود. محصولات خارجی در سوپر مارکت ها و سایر کانال های توزیع گسترده است. در شهرها ، زنجیره های رستوران های خارجی و سایر خدمات خارجی نیز همه گیر است. با این حال ، محصولات "ساخته شده در فرانسه" برای 79٪ از مصرف کنندگان فرانسوی ، که معتقدند در حمایت از اقتصاد محلی شرکت می کنند و محصولات داخلی را تضمین کیفیت می دانند ، در حال افزایش است.
با توجه به شرکت تحقیق بازار IFOP ، وفاداری به برند بستگی به نوع محصولات دارد. در مورد لوازم آرایشی ، پوشاک ، تلویزیون / سلام فناوری ، نیمی از مصرف کنندگان وفادار خواهند بود ، در حالی که برای لوازم خانگی و مبلمان خانگی ، اکثریت بی دین خواهند بود. بیشتر مصرف کنندگان فرانسوی نگران داده های بزرگ و محافظت از داده های شخصی هستند. رسانه های اجتماعی می توانند به لطف تبلیغات ، نظرات و نظرات کاربران و تأثیر گذاران ، در تصمیم گیری مصرف کننده به ویژه در مورد آشپزی ، محصولات زیبایی و مد تأثیر بگذارند. از هر سه کاربر اینترنت یک یا سه نفر از یک تأثیرگذار پیروی می کنند و 75٪ از این پیروان از طریق مشاوره یک تأثیرگذار در حال حاضر اقدام به خرید کرده اند.
با این حال ، رفتار مصرف کننده در فرانسه در سالهای اخیر دستخوش تغییرات بسیاری شده است. مصرف کننده به دنبال اتخاذ عادات مصرفی با مسئولیت پذیری بیشتر (کیفیت ، قابلیت ردیابی ، ترکیب ، اصالت ، شفافیت ، احترام به محیط زیست و ...) است. در سال 2017 ، 71.5٪ از مردم فرانسه احساس نگرانی از "مصرف پایدار" داشتند ، در حالیکه 60.5٪ در سال گذشته مخالف بودند. 70٪ مردم فرانسه انتظار دارند كه شركتها از نظر توسعه پایدار تلاش كنند. بنابراین ، در بخش مواد غذایی علیرغم کاهش قیمت در سالهای اخیر ، میزان کالاهای خریداری شده کاهش یافته است در حالی که کیفیت خریدها بهبود یافته است (افزایش فروش محصولات ارگانیک ، برچسب خورده ، وگان ، محلی ، تازه ، فصلی ، نکات برجسته کوتاه مدارها و غیره). درمورد حمل و نقل ، حتی اگر خودرو پرکاربردترین وسیله حمل و نقل باقی بماند ، توسعه حالت های جایگزین حمل و نقل در مناطق شهری (دوچرخه سواری ، اسکوتر و غیره) و همچنین مسافرت با اتوبوس نیز وجود دارد. استفاده از سکوهای مشترک مانند Airbnb ، Uber ، Blablacar به ویژه در بین جوانان رو به افزایش است.





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: